"דנית השכרת יאכטות – יאכטות להשכרה במרינה תל אביב"

"דנית השכרת יאכטות – חוויית שייט בלתי נשכחת"

"דנית השכרת יאכטות – הפלגה ליום הולדת, אירוע עסקי או סתם כיף"

"דנית השכרת יאכטות – יאכטות מפוארות עם שירות מקצועי"

    מאיזה מרינה כדאי להשכיר יאכטה?

    השכרת יאכטה ממרינה תל אביב

    במרכז תל-אביב בין בתי המלון על החוף, הטיילת המופלאה שנמשכת מיפו ועד הירקון ובהמשך צפונה להרצליה, ליד נמל תל-אביב שוכנת לה מרינה תל-אביב.

    המרינה הראשונה שנבנתה בארץ יש לה את הייחודיות שלה,במרינה חברה אחת גדולה וותיקה עם ניסיון של 20 שנה בהשכרת יאכטות ובאירועים על יאכטות. במרינה, מגוון יאכטות להשכרה משייט רומנטי זוגי, קטמרן מפוארת לקבוצות, משפחות, ימי הולדת על הים ומסיבות עד 40 מפליגים על ספינה גדולה בעלת שני מפלסים.

    ניתן ליהנות מחוויה של שייט לאורך רצועת החוף של תל אביב, להפליג לכיוון יפו ולתכנן עגינה לשעה קלה כולל ספורט מים אבובים במפרץ נמל תל אביב במים שקטים ובעגינה. במהלך ההפלגה, תוכלו להתנסות בחוויה של השטה עצמית ולהיות סקיפרים ליום או לנסות לדוג עם ציוד הדייג העומד לרשותך במהלך ההפלגה.

    אחרי ההפלגה, תוכלו ללכת ברגל למרכז תל-אביב, לקניות בדיזנגוף או לטיול בנמל תל-אביב מרחק דקות מהמרינה.

    מעל המרינה, תוכלו לראות את בריכת גורדון. במידה ותרצו תבלו שם את המשך היום,או באחד מבתי המלון באזור, תמשיכו בפינוק של מסג' וספא ליום שלם.

    השכרת יאכטה ממרינה הרצליה

    המרינה הכי גדולה בארץ עם המגוון הגדול ביותר של יאכטות להשכרה לשייט רומנטי זוגי או שילוב של חוויה רומנטית ביאכטה. במרינה הרצליה, היאכטות משמשות לכל מטרה מבית ספר לסקיפרים ועד השטה עצמית לשייטים מנוסים …

    השכרת יאכטה ממרינה חיפה

    יש שיאמרו כי מרינה חיפה הקטנה , דווקא היא המרינה הכי יפה. כאשר משייטים ממרינה חיפה אל המפרץ ואל הים הפתוח מרגישים את העצמה של נמל חיפה. מצד אחד, אניות הענק שעוגנות בנמל ואניות בלב ים שממתינות לכניסה לפריקה והעמסה ומצד שני, הר הכרמל הנישא. אז אם בחרתם בשייט רומנטי בשקיעה, זוהי השעה העדיפה כי בדרך חזרה למרינה חיפה כשכבר תרד החשיכה, אין כמו המראה המרהיב של אורות העיר כדי לעטוף אתכם באווירה רומנטית ביאכטה.

    ממרינה חיפה, ניתן להפליג לחוויה רומנטית של 5 שעות, שייט אל המרינה של עכו , עגינה וירידה מהיאכטה אל אחת המסעדות של נמל עכו העתיקה והפלגה חזרה אל מרינה חיפה בשעת שקיעה..

    "דנית השכרת יאכטות – יאכטות להשכרה במרינה תל אביב"

    "דנית השכרת יאכטות – חוויית שייט בלתי נשכחת"

    "דנית השכרת יאכטות – הפלגה ליום הולדת, אירוע עסקי או סתם כיף"

    "דנית השכרת יאכטות – יאכטות מפוארות עם שירות מקצועי"

      מאמרים נוספים

      חברה לקידום דיגיטלי חברה לקידום דיגיטלי